REKLAMACJE

Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem naszego sklepu są objęte 24 miesięczną gwarancją jakości. Termin gwarancji liczony jest od daty wydania rzeczy Kupującemu. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne towaru Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Kupującego. Wybór sposobu usunięcia wady należy do Sprzedawcy. Po otrzymaniu przesyłki bardzo prosimy o sprawdzenie zgodności z zamówieniem. Braki lub ewentualne uszkodzenia prosimy sprawdzić przy kurierze i zgłosić najlepiej tego samego dnia. Reklamację przyjmujemy mailem na nasz adres: kontakt@blansimeble.pl, prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego uszkodzenia.


ZWROTY

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny zwrotu. Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania oraz nie może być uszkodzony. Środki pieniężne wpłacone za towar zostaną zwrócone na konto w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu zwróconego mebla. Towar musi być odesłany przesyłką kurierską, w oryginalnym opakowaniu. Koszty zwrotu ponosi kupujący.


Produkt został dodany do porównania.