Niniejszy regulamin reguluje zasady funkcjonowania sklepu internetowego Blansi Meble dostępnego on-line na stronie www.blansimeble.pl i zawierania umów sprzedaży towarów i usług za jego pośrednictwem. Dane firmy: PAWEŁ PILARZ FIRMA HANDLOWA, z siedzibą i adresem do korespondencji: ul. Mirkowska 2, 98-400 Wieruszów, NIP 9970101410, Regon 100844232.
Prosimy aby przed złożeniem zamówienia, zapoznać się dokładnie z wymiarami oraz z opisem prezentowanego mebla. Jeżeli masz jakieś wątpliwości - skontaktuj się z nami - chętnie służymy pomocą. Interesujący Cię produkt dodaj do koszyka i wypełnij wszystkie wymagane dane do zrealizowania zamówienia (adres dostawy, numer telefonu, wybrana opcja płatności). Po dokonaniu zakupu mebla prosimy o podanie wybranego materiału na jego wykonanie (nazwa materiału i jego kolor, podanie strony w przypadku narożników: LEWA lub PRAWA). Kolorystyka tkanin może lekko odbiegać od rzeczywistych, ma charakter podglądowy, może różnić się w zależności od parametrów i ustawień monitora.
Mamy do naszych Klientów pełne zaufanie, dlatego też nie wymagamy żadnych przedpłat, zaliczek czy płatności z góry.
Za zakupy można zapłacić:
a) przy odbiorze
b) zwykłym przelewem bankowym
c) szybkimi płatnościami PayU oraz Przelewy24
d) na raty Credit Agricole
Czas realizacji zamówienia to od 4 do 21 dni roboczych. Dostawy realizujemy własnym transportem lub za pośrednictwem zaprzyjaźnionych firm kurierskich, dzięki czemu mamy pewność, że towar dotrze do Państwa w stanie nienaruszonym. Drogi Kliencie dostawa nie obejmuje wniesienia mebli do domu. Możliwy również odbiór osobisty.
Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem naszego sklepu są objęte 24 miesięczną gwarancją jakości. Termin gwarancji liczony jest od daty wydania rzeczy Kupującemu. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne towaru Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez Kupującego. Reklamowany towar należy odesłać sprzedającemu na własny koszt. Wybór sposobu usunięcia wady należy do Sprzedawcy. Po otrzymaniu przesyłki bardzo prosimy o sprawdzenie zgodności z zamówieniem. W dniu dostawy, w obecności kuriera prosimy o sprawdzenie czy lustro/szkło dotarło w całości ( dotyczy mebli z lustrami oraz elementami szklanymi) oraz czy pozostałe paczki nie posiadają powierzchownych uszkodzeń. W przeciwnym razie reklamacja nie będzie uwzględniana. Braki lub ewentualne uszkodzenia prosimy sprawdzić przy kurierze i zgłosić najlepiej tego samego dnia. Reklamację przyjmujemy mailem na nasz adres: kontakt@blansimeble.pl, prosimy o przesłanie zdjęcia reklamowanego uszkodzenia. Przesyłka reklamacyjna powinna zostać czytelnie oznaczona numerem zamówienia.
Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towaru przez kupującego.
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) Kupujący będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny zwrotu. Zwracany towar nie może posiadać śladów użytkowania oraz nie może być uszkodzony. Środki pieniężne wpłacone za towar zostaną zwrócone na konto w ciągu 14 dni roboczych po otrzymaniu zwróconego mebla. Towar musi być odesłany przesyłką kurierską, w oryginalnym opakowaniu. Koszty zwrotu ponosi kupujący.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest produkt niefabrykowany wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.